نائب نائب
سفارش تبلیغ
  • راوی ! ( سه شنبه 88/1/4 :: ساعت 9:45 عصر)

  • لازم است تشکر کنم از معلّمان، استادان، دست‏اندرکاران و مدیران این تلاش فرهنگی که بسیار  با ارزش است. مخصوصاً از شخص جناب آقای مصباح که حقیقتاً یکی از وجودهای مبارک و مغتنم در دوره ما هستند؛ منبع فکر و اندیش? بی غل و غش معارف اسلامی.

    ان شاء الله خداوند به ایشان و دیگر دست‏اندرکاران توفیق ادامه این خدمات بسیار با ارزش عنایت کند، و وسیله‏ی بهرمندی هر چه گسترده‏تر و عمیق‏تر جوانان را از این سرچشمه‏های معرفت فراهم کند.

     

    مقام معظم رهبری -17/5/81- دیدار با دانش‌آموختگان طرح ولایت (دریافت متن کامل)



  • راوی ! ( پنج شنبه 87/12/22 :: ساعت 6:44 صبح)

  • ان‌شاءالله این‌ کار [طرح ولایت] هم‌ باید روزبه‌روز به‌ همین‌ صورت‌ قوی‌ و خوب‌، توسعه‌ پیدا بکند و کسانی‌ که‌ دست‌اندرکار مسایل‌ فرهنگی‌ هستند، مغتنم‌ بشمارند، قدر بدانند و از آن‌ استقبال‌ بکنند.

     

    مقام معظم رهبری – 13/6/78 - جمع دانش‏آموختگان طرح ولایت (دریافت متن کامل)


    نظرات و تحلیل ها ()

  • راوی ! ( پنج شنبه 87/12/22 :: ساعت 6:43 صبح)

  • شما [دانش‏آموختگان طرح ولایت] هم‌ ان‌شاءالله هرکدامتان‌ در محیط‌ خودتان‌ مثل‌ چراغی‌ فروزان‌، مایه‌ی‌ هدایت‌ دیگران‌ بشوید و دیگران‌ را با افکار عالیه‌ی‌ اسلامی‌ آشنا کنید.

     

    مقام معظم رهبری – 13/6/78 - جمع دانش‏آموختگان طرح ولایت (دریافت متن کامل)


    نظرات و تحلیل ها ()

  • راوی ! ( دوشنبه 87/12/5 :: ساعت 1:0 عصر)

  • امروز بحمدالله نظام‌ اسلامی‌ ما مفتخر است‌ که‌ شخصیتهای‌ برجسته‌ی‌ علمی‌ و معنوی‌ در آن‌ حضور دارند؛ مثل‌ همین‌ شخصیت‌ عزیز و عظیمی‌ که‌ بحمدالله این‌ کار [طرح ولایت] هم‌ از برکات‌ ایشان‌ است‌ ـ جناب‌ آقای‌ مصباح‌ ـ من‌ ایشان‌ را نزدیک‌ به‌ چهل‌ سال‌ است‌ می‌شناسم‌ و به‌ ایشان‌ ارادت‌ قلبی‌ دارم‌؛ فقیه‌، فیلسوف‌، متفکر و صاحب‌نظر در مسایل‌ اساسی‌ اسلام‌. اگر خدای‌ متعال‌ به‌ نسل‌ کنونی‌ ما این‌ توفیق‌ را نداد که‌ از شخصیتهایی‌ مثل‌ مرحوم‌ علامه‌ی‌ طباطبایی‌، یا مرحوم‌ شهید مطهری‌ استفاده‌ کنند اما بحمدالله این‌ شخصیت‌ عزیز و عظیم‌، خلا آن‌ عزیزان‌ را در زمان‌ ما پر می‌کنند.

    من‌ حقیقتاً خدا را حمد و شکر می‌کنم‌ که‌ جامعه‌ی‌ ما و بخصوص‌ نسل‌ جوان‌ ما به‌ ایشان‌ خیلی‌ علاقه‌ دارند. بنده‌ از هرجا که‌ کسب‌ خبر کردم‌ ـ در سرتاسر کشور ـ اطلاع‌ پیدا کردم‌ که‌ نسل‌ جوان‌ ما به‌ ایشان‌ شدیداً علاقمند و معتقد و قدر دانند؛ این‌ هم‌ نعمت‌ بزرگ‌ خدا و دلیل‌ سلامت‌ این‌ کار است‌. وقتی‌ انسان‌ با روح‌ و با هدف‌ خدایی‌ وارد میدان‌ شد، همین‌جور می‌شود.

     

    مقام معظم رهبری – 13/6/78 - جمع دانش‏آموختگان طرح ولایت (دریافت متن کامل)

  • راوی ! ( جمعه 87/11/4 :: ساعت 9:5 عصر)

  • تفکر فلسفی‌ اسلام‌ و فهم‌ درست‌ از مبانی‌ اسلامی‌، کاری‌ می‌کند که‌ انسان‌ در هر لحظه‌یی‌ از لحظات‌، احساس‌ می‌کند در کجای‌ راه‌ و به‌ سمت‌ کدام‌ هدف‌ حرکت‌ می‌کند؛ قدرت‌ تحلیل‌ برای‌ حوادث‌ پیدا می‌کند و وظیفه‌ی‌ خودش‌ را در هر شرایطی‌ تشخیص‌ می‌دهد.

    امروز باید جوان‌ ما این‌جور باشد. البته‌ دشمن‌، خوشش‌ نمی‌آید. دشمن‌ هرجا چنین‌ چیزهایی‌ را مشاهده‌ کند، هر جور بتواند با آن‌ مبارزه‌ می‌کند.


     مقام معظم رهبری – 13/6/78 - جمع دانش‏آموختگان طرح ولایت (دریافت متن کامل)



  • راوی ! ( سه شنبه 87/7/30 :: ساعت 6:17 عصر)

  • این دوره‌ای که شما گذراندید، دورة معارف و آگاهی‌های دینی و اسلامی، یکی از کارهای بسیار با ارزش و یکی از سرمایه‌هایی است که در جامعه ما و در کشور ما بحمدالله فراهم شده است و هر کدام از شما هم به خودی خود و به تنهای یک سرمایه‌اید!

    عزیزان من این سرمایه را حفظ کنید.

     

    مقام معظم رهبری -6/6/80- دیدار با دانش‌آموختگان طرح ولایت



  • راوی ! ( دوشنبه 87/7/15 :: ساعت 2:41 عصر)

  • یک نفر مثل جناب آقای مصباح که حقیقتاً این شخصیت عزیز که جزو شخصیتهایی است که همة دلسوزان اسلام و امت اسلامی از اعماق دل بایستی قدردان و سپاسگزار این مرد عزیز باشند. حرف رسا و نافذ، منطق قوی و مستحکم هر جایی که باشد آنجا دشمن تشخیص می‌دهد.

     

    مقام معظم رهبری – 10/6/79 - دیدار با دانشجویان پنجمین دوره طرح ولایت



    <      1   2   3      >